Bekerja di Office pun Boleh BerBISNES

09:38

Dalam keadaan ekonomi kini yang kurang stabil dan kos sara hidup yang makin hari makin meningkat. Korang pun STRESS dan berEMOSI sebab duit sesak tak cukup.

Kos Sara Hidup Meningkat, tapi Gaji masih tak naik2.
Memang Bengangkan? kita tak perlu salahkan/complaint ini semua punca Kerajaan Baru/Politik tapi salahkan diri kau sendiri sebab tak UBAH DIRI.

NAK UBAH KEWANGAN, kita kena UBAH DIRI kita dulu. Tak perlu sibuk complain sana sini sebab kalau Krisis Amerika VS China, kau MASIH nak salahkan Politik negara ke?
ke nak Salahkan Donald Trump? (Seperti mencurah air kedaun keladi jer la, usaha anda)

So harini saya nak share Idea Bisnes Mudah yang korang boleh buat dekat office jer atau tempat kerja. Yang paling penting LOW COST, tak perlu modal banyak and Untung Syukur Dapat. Kunci Tambah Pendapatan sambilan di Office ni, korang kena RAJIN jer.


IDEA BISNES PART TIME DI OFFICE

1-Jual Air Tin/Botol

Ini bagi saya bisnes paling mudah nak buat. Sebab apa air tin ni orang akan cari dan peratusan nk rugi tu memang susah (melainkan orang curi air kau jual). Boleh jual air nescafe, coke, air soya; melegakan tekak, dan memudahkan officemate korang dari pegi kedai bawah, pegi kat fridge office jer and at the same time untung kat korang. Mudahkan.

Keperluan: Peti Ais, Price List, Tabung
Harga Jualan : RM2
Modal : RM1
Untung : RM1
Kalau terjual sehari 10 tin, Untung RM10. Seminggu 50 tin = RM50. Sebulan RM50x4 = RM200#

Untung atas angin jer korang, at least RM200 Extra Income you dapat. (Boleh bayar duit internet tau)

Related image

Image result for nescafe at 7eleven

Akan bersambung lagi... Tunggu okay.


You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook